Lite bilder

Jag och Ebba tog lite bilder igår innan vi drog ut. Igår iaf så drog vi till Gustavs lägenhet i söderbymalm.
Där satt vi och pratade, lyssnade lite musik. Sen vid kvart över 12 så drog vi och mötte David och Pv vid riksäpplet. Så följde vi med dom hem till David, Eric och Björne som har fixat en lägenhet. Det var trevlig folk där. Vi började dricka 7,0or och Ebba blev ganska full.
Mycket roliga saker hände inatt, haha. men men.
Vi sov iaf kvar där sen drog vi hem till mig vid ca 11 tiden. Sen har jag sovit hela dagen och Ebba har nördat här vid datorn.
Sen har vi ätit middag hemma hos Ebba.
Nu är vi hos mej, fixar oss. Ska dra hem till Niklas och festa lite.
Här kommer iaf några bilder som vi tog innan vi drog ut:













Nu ska jag klä på mej så ska vi möta folket i handen.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0