Måndag

Hej på er! va sjukttrött i morse. Så jag pallade inte gå upp. Gick först upp vid tio i 8. Smsade mikkis och sa att hon skulle säga att jag skulle komma sent till svenskan. Men den var inställd så jag kunde sova vidare, skönt!
Gick upp vid kvart över 9. Klädde på mig och sminkade till mig lite. Sen gick jag till skolan.
Hade ett 2 timmars hål idag också. Jag och Ellan passade på att gå upp till centrum och kolla lite.
Sen gick vi tillbaka till skolan och hade arbetsmiljö och säkerhet.
Och nu är jag hemma. Sitter i min säng.
Jag tänker inte gå ut och springa idag iaf. Jävla cpväder asså.
Så det blir träning imorgon och på Onsdag ist.
Nu ska jag ta något och äta så hörs vi sen.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maconblog6887

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-18 @ 11:04:55
URL: http://maconblog6887.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0