Fredagen den 1/10

Tänkte berätta lite om vad som hände i fredags. Jag kom hem till Bea vid 8 tiden. Duschade och fixade till mig, lätt som en plätt. Vid 9 tiden va jag klar. Men Bea, Johanna och Madde blev otaggade så det blev en fyllekväll med Jennifer. Vi drog på fest hemma hos Stefan och Björn. Men jag och Jennifer krigade till Vendelsö (grindstugan) där vi festade galet natten lång. Det var ganska mycket folk där. Vi kände nästan hälften av festen så det var skitroligt. Sen efter ca en timme åkte jag och Sebbe för att hämta upp Vicor och hans kompisar. Det var kul att dom kunde komma. Jennifer och jag blev packade som bara faaan (a)
Men vi hade hur roligt som helst. Vi skrattade och drev som fan med folk. Efter ett tag så kom mina favoritkillar vid namn: robin, killa, jimmy och kenneth också. Sen droppade det inte lite folk från Trånkan också. Så jag och Jennifer blev skitglada när vi såg vilka som va där.
Efter ett tag så märkte jag att Jennifer va borta. Så jag smade henne och frågade vart hon va. Då va hon på väg till bussen. Hon skulle hem till Sander å sova. Men jag festade vidare med grabbarna. Sen efter någon timme kom Matilda och en kompis till henne, vilken va skitroligt!
Men vid ca halv 3 tiden så satt jag och pratade med en kille. Och vi flörtade lite osv. Så kom det fram en kille som är lite mörkare, eller aa vad man nu ska säga. Skitsamma han är svart iaf.
Så kom han fram till mig och började säga massa skitsaker om mej som inte ens stämmer. Det va både det ena och det andra. Men eftersom att det inte stämmer så sket jag i de. Men han gav sig inte. Så jag blev ledsen efter ett tag för jag orkade inte lyssna på honom mera. Jag menar, men orkar stå och ta emot massa skit av någon som man inte ens känner?
Inte jag iaf, så jag reste mig upp den där killens knä och gick fram till den där mörka killen och sa:Nu förstår jag varför folk röstar på SD. Vilket kanske inte va så smart men nu gjorde jag det iaf.
Men han gav sig inte så han fortsatte med sina små fula ord osv. Men då kom Krilla och såg att jag blev ledsen så han tröstade mig lite. Sen kom Stefan och törstade mig också. Då gick krilla och frågade den mörka grabben vad han höll på med/vad som hade hänt.
Men han sa inget, han skallade bara Krilla.
Så jag blev tokförbannad och gick fram till han som skallade krilla och puttade och slog honom och frågade vad fan han höll på med. Men jag han inte säga/slå så mycket eftersom att krilla, stefan och någon till som jag inte visste vem det va kom och bar bort mig. Sen kom det någon kille dom tydligen hade hört vad den mörka killen sa till mig. Så han flög iaf på honom och dom började slåss osv. Men då tog krilla med mig ut så inte jag skulle få stryk eftersom att det var jag som "började" kan man säga. Sen blev det bråk utanför å allt..
Sen kom den där killen som hade slagit till den mörka killen och började snacka med mej ba: du ska inte ta åt dej av de han sa för jag vet att det inte stämmer jag ser de blablabla. Sen började han snacka om när dom slogs där inne att han hade fått stryk osv. Men jag kunde inte hålla mig så jag började skratta för han såg så dum ut. Men jag sa iaf tack för hjälpen sen drog jag in.
Men allt löste sig sen. och festen fortsatte. Det hände inte så mycket mera. Vaknade upp drog hem till Jennifer, åt mackor, kollade på Eva och Adam. Sen blev det ligga i sängen hela dagen.


min snygging!


och sen har vi mej, ingen kommentar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0