Gal1 natt

Hej på er. Vaknade vid 10 tiden av att Storebror och Maria kom hit. Började gråta för jag blev så glad!
Inatt så blev det helt galet! Jag Ebba och Bea mötte upp lite folk i Skogås. Sen åkte vi till Länna norra. Där vi festade i ca 2 timmar. Sen kom en partybuss som hämtade oss. Vi åkte in till stan, stureplan, odenplan, Kungsan osv. Det var sjuktkul! Men polisen stoppade oss vid stureplan.. Så alla fick visa leg osv. Sen efter ca 30min fick vi åka vidare.
På bussen va alla fulla och glada. Det spelades bra musik, alla dansade! Man kunde köpa dricka i bussens bar.
Kvällen blev riktigt rolig!
Här kommer några av kvällen/nattens bilder!


jag.


kisspaus på nynäsvägen :)


jag och ebba sprang till donken :)


Jag ebba timmy och bea :D


jag å ebba :)


lite folk :)


Jag och bea :)

Nä nu ska jag hoppa in i den dusch sen ska jag möta bea i centrum.
Vi ska köpa något åt syrran.
Hon fyller ju 18 idag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0