Hemma nu

Hej på er! Är hemma nu, sitter i sängen och kollar facebook och lyssnar musik.
Idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp vid halv 11. Åt frulle sen drog jag och spelade match som vi vann.
Sen åkte jag tillbaka till bea och kollade film, åt lunch, duschade. Sen kom syrran dit.
Så gick vi ut med hundarna i ca 50 min. Sen åt vi middag hos bea och kollade på barnfilmer.
Sen kom jennifer.
Vi drog hem vid 10 tiden och jennifer stannade kvar.
Imorgon är det skola, plugga och 3km löpning.
Men nu ska jag gå och lägga mig, vill inte börja veckan med att vara tröttade än vanligt.
Vi hörs imorgon efter skolan!



Puss och kram


Kommentarer
Postat av: keyfinderUF

Tappar du alltid bort dina nycklar och spenderar mycket tid på att leta efter de?

Då har vi den perfekta lösningen på ditt problem. KeyfinderUF hjälper dig att hitta dina nycklar på några sekunder. Titta in på vår hemsida för att läsa mer om vår produkt.

www.keyfinderuf.se

2010-10-11 @ 10:48:38
URL: http://www.keyfinderuf.se
Postat av: ellie m

soft dag :)

2010-10-11 @ 13:41:41
URL: http://elliestaffs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0