i skolan

Hej! Sitter på arbetsmiljö lektion. Sitter brevid Mikkis som skriver om sexuella trakasserier och jag gjorde nyss klart mitt arbete. Har nått en ny uppgift om elsäkerhet.
Innan den här lektionen hade vi servering och det gick jättebra. Jag jobbade med mikkis idag, vi fick sätta ihop två stora bord för vi fick ett sällskap på 12st. Och pratade spanska. Så vi trodde att vi skulle få det ganska jobbigt med att prata engelska. Men det gick jättebra. Dom hade en som kunde svenska så hon pratade spanska med dom och svenska med oss. Så det var inga problem.
Pappa och farfar kom även och åt hos oss idag. Vi fick 20 kr var av pappa också :)
Hela klassen låg på mvg nivå idag så det känns skönt.
Imorgon har vi AAH-prov också. Hoppas att det går bra.
Fick nyss resultatet på vårat prov i arbetsmiljö som vi skrev i Måndags, fick g på de. Så det känns bra.
trodde att jag skulle få ig, hade inte pluggat något.
Men nu ska jag skriva vidare i mitt arbete.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0