Lördag den 25/9

Det blev en tidig Lördag för oss. Jag vaknade vid 10 av att bea sa: Alma vakna, jag har ont..
hahah lite kul. Men vi gick upp då kollade en film om jag inte minns fel. Sen åkte vi till Danderyd till beas moster och firade beas mormor som fyllde 70år. Så vi käkade middag där och sen var vi kvar ett tag och smugglade vin. haha, vi fick med oss 1 och en halv liter. Vid 9 tiden drog vi tillbaka till sköna haninge. Vi åkte hem till Stefan och Björn. Men bea tyckte att det inte va så roligt där så hon drog hem. I samma sekund så kom Krilla och Elli dit. Jag drack upp halva av vinet sen var det någon grabb som bjöd på sprit. Fixade även några groggar till Ellie. Krilla körde bil så han drack inget. Vi hade roligt och trevligt. Krilla drog vid 3 tiden men jag och Elli blev kvar några timmar till. Sen när klockan va morgon bestämde vi oss för att slagga kvar, haha guess why.
Men vi dog hem vid 10 tiden. Sen blev det bara ligga hemma och sova hela dagen. Vilket jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0