Maskerad fest på fredag!

Nu får vi hjälpa mig, på Fredag är det maskerad fest i Nacka hos kim. Och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till.
Jag har funderat på servitris, snickare, eller kostymnisse. Men som sagt, jag vet inte vad jag ska klä ut mig till. Jag tänker inte köpa någon dräkt, vill inte lägga pengar på de. Visst vore det roligt om man hade en riktigt bra dräkt som man har köpt. Men då blir man ju samma varje år. Och man han ju få minst en lika bra outfit som man tar lite saker som man har hemma ;)
Men nu får jättegärna rösta på vad jag ska ha nu på Fredag.
Så blir det säkert lite lättare på Fredag när jag ska välja.
Det lutar åt snickare, pappa skulle fixa kläder från sin skola. Men vi får se vad det blir.
Men nu ska jag dricka lite te och plugga lite.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Neelluw

servitris

2010-10-11 @ 21:07:58
URL: http://neelluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0