Somnade i soffan

Hej på er. Somnade efter middagen i soffan när jag kollade på tv. Sen ringde bea och väkte mig vid 10 och vi pratade i ca en timma. Sen kom pappa hem.
Nu har jag nyss flätat klart mitt hår. Och ska ta ut hundarna en sista gång sen blir det godnatt för mig också.
Få se om jag kan sova nu eftersom jag har sovit en timme på soffan.
Känner att jag behövde det. Var sjukttrött idag i skolan.
Imorgon är det matte klockan 8 sen har vi servering, ska servera med mikkis imorgon och det kommer gå jättebra. Få se om våra stammisar kommer imorgon.
Det är 3 grabbar på ca 25 bast som kommer och käkar hos oss minst en gång i veckan. Och dom hamnar alltid vid mitt eller mikkis bort. Men vi får se om dom dyker upp imorgon.
Men nu ska jag ut med killarna.
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0