Brunhårig!

Tjabba! Igår blev det filmkväll med Johanna hemma hos mej. Vi åt chips och dipp och drack cola å tittade på Sex and the city. Spelade även tjejsnack en stund. Så vi hade en riktig tjejkväll. Det var jätteskönt att bara ligga och slappa i soffan igår. Både Johanna och jag somnade innan 12. Så vaknade jag vid 7 i soffan så gick vi upp och la oss i min säng och sov några timmar till.
Sen vaknade jag av att Johanna och Billie busade i min säng :) Så vi gick upp då och gick ut med vovvarna. Sen har vi bara kollat film idag och jag har fixat mitt hår som är brunt nu!
De va svart går men nu är det brunt och de är skitbra! Ska börja bleka mitt hår snart, så jag snart blir blond igen! Vi ska snart dra oss mot Johanna. Jag ska bara byta kläder och sminka mig lite.
Ikväll ska jag på middag hos Jennifer och Maddes farmor. Det kommer bli jättemysigt!
Men nu måste jag upp och kolla om jag har några rena kläder. Och om jag ens har några kläder här hemma. Tror att de mesta är ute i Tungelsta.
Aja hörs sen!

                                                                                                             

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Eskilmai

I recomend this site

2011-09-22 @ 14:17:51
URL: http://eskilmai.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0