Fruktstund

Hej på er! Träningen gick super idag. Det var ju jobbigt men jag försökte hålla så högt tempo som möjligt och jag tror att det lönar sig till matchen på Söndag.
Kom hem till Tungelsta vid 8 idag. Tycker det är skönt att komma hem tidigt från träningen. Så man inte behöver lägga sig direkt när man kommer hem, som det är på tisdagar när träningen slutar 10. Då är man helt död på Onsdagarna. Just nu ligger jag i sängen och äter frukt. Har min egna lilla fruktstund här, mysigt!
Ska nog snart gå och lägga mig tror jag. Va skittrött i morse så hoppas på att man somnar lite tidigare idag.
Har inte så mycket mer å säga just nu.
Får se om det kommer ett till inlägg innan jag lägger mej. Annars så hörs vi imorgon.

                                                                                                    

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Neelluw

Haha tack tack ;) <3

2010-09-16 @ 16:03:58
URL: http://neelluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0