Härlig söndagmorgon!

Hej på er! Idag varknade jag av att milo hoppade upp i sängen och ville gosa. Och det finns inget mysigare än en mysigmilo som tycker att det är dags att gå upp och vill gosa lite också :)
Så vi gosade lite sen gick vi ut en stund. Anna och Billie är på valpkurs så det är bara jag och Milo hemma just nu. Nu ska jag ta något att äta sen ska jag kolla på en film som jag har lånat av Krilla. Jag lånade studio 54, en sjuktbra film! Så det blir frukost och film nu. Sen ska jag fixa lite på mitt rum, pappa kommer hem idag och han blir nog galen om han ser mitt rum just nu (a)
Sen ska jag plugga lite idag också.
Men nu måste jag äta något.


Finaste killen i världen!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0