Lite nytt

Hej på er!
Kom hem för ca 50min sen. Sitter i min säng och lyssnar på bra musik och dricker te. Idag så vaknade jag 25min innan jag skulle gå till skolan så det var bara att klä på dej sätta upp håret och sen äta något. Sen gick jag till skolan. Tror att jag kom någon minut sen. Men ibland blir det så. Gick och la mej ganska sent igår så det var lite jobbigt att gå upp imorse. Efter skolan så gick jag till centrum mötte upp Lisa och Bea sen mötte vi upp pappa så fick jag ett par skor.
Sen gick vi tog tog en sallad på momo. Det var riktigt gott!
Sen åkte Doris förbi centrum när vi väntade på bussen hem. Så han stannade och plockade upp oss och körde hem oss till bea. När vi kom hem till bea så gick vi ut med hennes vovve :)
Sen tog jag bussen hem och nu som sagt så sitter jag här.


riktigt snygga tycker jag!
Köpte även ett par vanliga svarta leggings från gina och nytt puder.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0