Min Måndag

Tjabba! Kom in för ca en halvtimme sen.
Idag har jag varit i skolan, vi hade lektioner innan lunch sen hade vi någon idrottsdag på rudan.
Hahaha det är sjuktroligt! Både jag och Mikkis ramlade. Hahahah kan inte sluta skratta när jag tänker på när Mikkis ramlade. Haha, efter skolan åkte jag och Mikkis hem till mig i Tungelsta och satt på baksidan och drack te och lyssnade musik. Det var mysigt som fan. Sen kom Simon hem till mig också.
Vi lyssnade på lite musik. Sen drog vi till Vaskos och jag å Mikkis käkade sallad. Sen skulle Mikkis köpa hårfärg med det fanns ingen bra så vi gick tillbaka hem till mig å hämtade Mikkis väska. Sen pratade jag lite basket med pappa och vi spelade lite, pappa vann (a)
Sen gick Simon och jag med Mikkis till tåget som var sent..
Men det kom efter tio min. Sen gick jag och Simon runt lite. Sen gick vi in på ett dagis å snackade lite å så.
Sen gick vi hem vid ca 9 tiden. Nu sitter jag på golvet i mitt rum och pluggar lite Engelska och chattar lite. Ska snart sova. Är helt slut..
Men vi hörs imorgon iaf. Slutar 11 så vi hörs under dagen.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sofia & Miranda

sv: visst det kan jag

2010-09-21 @ 18:14:54
URL: http://hastochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0