Servering

Hej på er! Kom nyss hem till Handen. Har inte varit här sen i Måndags men nu är jag här.
Pappa håller på och jobbar lite här hemma.
Vi ska snart käka mat. Sen vet jag inte om vi åker ut till Tungelsta eller om vi sover här inatt.
Men jag ska iaf till bea och kolla på film ikväll.
Idag iaf så hade vi servering och det gick jättebra. Jobbade med Mikkis, ovh det går alltid bra när vi jobbar ihop.
Så det känns jättebra att det går bra på serveringen. Klart det är roligt när det går bra. Vi tjänade faktiskt 9kr var idag ;) haha. Förra fredagen fick vi 51kr var. Vi har servering imorgon också så det går nog bra då också.
Men nu måste jag hjälpa pappa med maten om jag ska få käka någon gång. Ska ju som sagt till bästis och kolla film sen.
Men vi hörs senare iaf.



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0