Skön skoldag

Yoo! Kom hem för ca 40min sen.
Tog samma tåg som Mikkis. Men hon fortsatte såklart åka vidare mot Ösmo där hon bor :) Som ni redan vet så slutade vi vid 11 idag. Då gick jag, Mikkis å Ellan å käkade med maten smakade räkor.. Så jag å Mikkis köpte mackor i kiosken som vi åt i matsalen. Jag tog en med fetaos och oliver osv. Och Mikkis tog någon med mango och kyckling. Sen stannade vi kvar i skolan ett tag. Vi stod och snackade med Viktor i 2an om var hovmästare idag i stora restaurangen.Så vi höll honom sällis ett tag. Sen gick i till tåget.
Och som sagt nu sitter jag här. Och för en gång skull så sitter jag inte på golvet. Jag sitter i sängen kollar facebook och klappar Jonas som ligger brevid mig och spinner som en galning :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog kanske fortsätta läsa boken som vi har fått i Svenskan.
Juste vi hade Engelska förhör idag och det gick skitbra!
Men aa.. Nu orkar jag inte blogga mera. Ska nog ta ett bad.


Jonas får stå för bilden i detta inlägg ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0