Snart Fredag

Hej! Tänkte bara börja med och säga att jag gjorde nyss värsta tabben. Hahah jag badade för ca en timme sen. Så klev jag upp, klädde på mej osv. Så fram tills nu så har jag tänkt om jag sköljde ut balsamet eller inte. Vilket jag inte gjorde så jag gick nyss och fixade de. Och då frågade jag mig själv. Hur fan lyckas jag?
Hur som helst. Idag, har jag varit glad hela dagen :D Va hovmästare med Mikkispikkis idag. Och det var kul som fan. Som hovmästare tar man emot gästerna och visar som vart som skall sitta. Och det var roligt. Hade massor av trevliga gäster idag så jag blev skitglad. Efterskolan drog jag till handen med Ellan en stund. Sen kom bea. Vi käkade donken (a)
Sen drog jag och Bea vidare till Skogås och låste upp min mobil. Sen åkte vi till Trånkan och jag köpte en bad hair day mössa.
Sen åkte vi tillbaka till Haninge (brandbergen) och solade i 20min!
Efter att vi hade solat åkte jag hem till mig och bea åkte hem till sig.
Och nu har jag bara latat mej, badat osv. Nu sitter jag i min säng och gör inte så mycket alls. Facebook funkar inte så bea och simon ville att jag skulle blogga så jag hoppas att hon är nöjd nu :) Nu ska jag föna mitt hår och fixa te. Sen blir det nog nattinatti för min del. Och imorgon är det Fredag, ska bli hur skönt som helst!
Men vi hörs nog imorgon om inte annat.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0