Söndagkväll

tjabba. Sitter på mitt rum här i Tungelsta. Har jättelust att gå ut med hundarna som är hemma i Handen :/ Åt nyss middag med Monica och Gustav. Pappa har åkt till handen, han skulle sova där inatt. Imorgon är det skola igen.
Vi ska ha lektioner fram till 11- halv 12 sen ska vi ner till Rudan och göra massa saker tillsammans med klassen. Sen ska jag å Mikkis åka och kolla på stallplats i västerhaninge. Stallet är skitfint! Sen ska jag hem och plugga tänkte jag.
Ska bli roligt å se om det ser ut som det gör på bilderna. Och de det som inte finns på bild.
Såhär ser det ut iaf.


Ganska mysigt tycker jag!
Men det är iaf skitfint på utsidan ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0