Svar

Tildas frågor:
Heej :D du e jätte fin <33.

1 Tycker du att du själv är fin?
2 Röker du?
3 I så fall varför gör du det?
4 Varför är du snäll mot meeeej :D <33 ?
5 Hur många gånger har du kysst någon :P
6 Vad är det värsta du vet ?

Svar:1, vet inte riktigt vad jag ska svara men aa, jag tycker om mitt utseende.
2, feströker
3, varför.. oj svårt att svara på.Man ska inte röka men vissa gör ju de ändå..
4, varför jag är snäll mot dej, jadu.. varför ska man vara elak..?
5, oj, ska jag vara ärlig så vet jag inte. Men det är nog några 1000gånger skulle jag gissa på.

vilken är din favorit tv serie ? :)

Kajsalinas fråga: 
vilken är din favorit tv serie ? :)

Svar: One tree hill, självklart!

Fannys frågor:
1.Favoritbloggar och varför är dom det?
2.Vart de några sommarflirtar i år? ;)
3.Har du något förhållande?
4.Har du haft några tidigare förhållanden? I så fall kan du väl berätta lite om det? Största kärleken? :D
5.Äta ett 1kg snor eller gå naken till skolan varje dag i en hel vecka?
6.vad föredrar du , tights eller jeans? :)
7. vad gör dig mest arg/glad?
puss!

Svar:1, Favoritbloggarna är Paow och kenza.
2, Sommarflört och sommarflört det var längre än en sommarflört.
3,Nej, just nu är jag snygg sexig singel ;)
4, Jag jag har aldrig lyckats med ett seriöst förhållande, så svar nej. Så största kärleken väntar.
5, haha oj vilken fråga, jag skulle nog fan gå naken till skolan i en vecka (a)
6, tights, hatar jeans!
7, Det som gör mig mest arg är folk som knarkar, kvinnomissandel och djurplågeri. Det som gör mig mest glad är min familj, djur och mina underbara vänner som jag inte klarar mig utan. Jag älskar er!

Anonyms fråga:
Äre du som är oskuld eller :D

Svar: Haha nej jag är inte oskuld.

Micaelas frågor:
1
Vad vill du bli när du har gått ut skolan?
2 Vad är du mest nöjd med hos dig själv

Svar:1, oj det är svårt. Eftersom jag går hotell & restaurang så vet jag inte. Har bara prövat att servera, ska ha kall och varmkök och hotell också innan jag väljer. Men jag sökte till Hotell å restaurang för att just nu vill jag bli kock. Men tycker jag att tex hotell är roligare så blir det nog så ist.

2, Jag är faktiskt ganska nöjd med mitt ansikte, och att jag är en ganska stark person som håller på att kämpar sig igenom en väldigt jobbig grej. Så jag är ganska nöjd/stolt över mig att jag tar det här jobbiga på ett bra sätt.

Nellys fråga:
Vrf gjorde du en blogg då :P
Svar: oj det var ca 3 år sen.. Men jag tror att jag skapade min blogg för att bea hade nyss skapat sin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0