Torsdag

Hej på er! För er som inte har fattat att det är Torsdag idag så vet ni att det är de idag. Kom inte på någon rubrik så det fick bli Torsdag :)
Idag är det inte min dag. Jag började dagen med att försova mig.. Sen gick det bra på serveringen förutom att jag fick skavsår. Sen kom bea till min skola och kollade lite. Sen drog vi hem till mig. Men jag hade glömt mina nyklar i skolan... Så jag fick ett damputbrott skrek lite fina ord och kastade min väska i marken. Så var det vara att gå tillbaka till skolan och hämta mina nyklar.
Sen gick vi hem igen. Och just nu är jag jätteseg och arg.. Så det är verkligen inte min dag idag..
Nu ska jag hoppa in i en dusch. Sen ska jag fan sova.
Så får jag hoppas att jag får en bättre dag imorgon. Då är det fredag, veckans bästa dag! Hoppas även på ännu en galen helg. Ni som var med förra helgen vet vad jag menar ;)
Nä nu ska jag duscha.


gammal fyllebild (captain morgan)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0