Nyfärgat hår

Hej! Nu är det såhär att jag har en helt ny hårfärg! Den är inte blond, den är inte brun. Hahah, jag skulle inte säga orange heller men det blev ändå helt okej. Trodde att det skulle bli tokorange, men det blev som sagt helt okej. Behöver inte använda min bad hair day mössa iaf ;)
Det var bea som slingade mitt hår, fick slinga det 2 gånger igår. Tog hela 4 timmar.

Före:



Efter första omgången:


lite ojämt men bättre blev det.

Tillsist:


Som sagt, helt ok ;)

Sitter i solen med storebror och farfar nu. Ska vara ute i solen så mycket som möjligt så det bleks av solen.
Ska till Oscar snart också, har saknar honom.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket :)

Snygg färgen blev, tycker det är snyggt när det är lite slingor i!

2011-04-21 @ 17:04:02
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0