Valborg!

Hej på er! Så var det Valborg då, vårteken! Förra året blev lyckat. Så jag hoppas på ännu ett lyckat valborg. Sitter just nu vid datorn, som ni märker. Ska börja fixa mig nu. Bella, jennifer sofia och iza kommer hit och förar. Jag vet en fest vi ska på som jag ska överraska dom med! Ska blir kul! För jag vet att dom kommer bli jätteglada! Iza har köpt med sig en platta som ska ta slut ikväll! Vi är 3st som delar på den så ni kan vara lugna. Så illa ska det inte bli. Iaf ikväll ;)
Näe nu ska jag börja fixa mig, ni får ha det så kul ikväll. Glöm inte att ta det lite lugnt iaf!


Jag linnea och bea, förra valborg!

Men nu är det ett nytt och nya tag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw tack, vad glad jag blir :)

2011-05-02 @ 22:43:35
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0