3 veckor

3 veckor har gått sen storebror åkte. Om 4 dagar är det julafton, jag vill inte ha de. Inte utan honom. Första julen utan älskade storebror. När jag tänker på det saknar jag honom ännu mera. Han ringde nu i veckan, dock inte till mig. Men han hade det jättebra! Jag postade mitt brev till honom för en vecka sen så jag hoppas på ett svar innom nån vecka. Ny är det ca 10 veckor kvar tills han kommer hem, jag längtar jättemycket. Hoppas att tiden kommer börja gå fortare snart..

älskade storebror


Kommentarer
Postat av: Laks - den djurrättande feministen

Usch vad jobbigt :S Jag skulle sakna mina syskon jättemycket om de var borta så länge!

2011-12-22 @ 21:45:48
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0