Dom två bästa julklapparna, hittills!

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra julafton! Jag har haft det mysigt!
Inte som jag hade velat haft det direkt, men jag är nöjd ändå. Det blir inte alltid som man har tänkt sig.
Och det blir lite olika genom åren som pappa säger, förra året va hela familjen uppe på ett av våra landställen iår var vi hemma och nästa år blir det Spanien under jul. Ska bli riktigt skönt!
men som sagt, jag är nöjd i stora drag. Hade velat ha 7 säsongen av One tree hill men den kan jag ju köpa själv.
Och imorgon ska vi hem till farfar och fira så jag kanske får den där, vem vet?
Sen ska jag fira med mamma också, men hon ska ha ork till de också.
Just nu sitter jag och väntar på att bilderna ska laddas över till datorn, tar ett tag. Väntar även på mr guld som troligtvis är på väg hit snart. Vi ska väl mysa lite glo nån film antar jag.
Åh nu är bilderna klara.
Här kommer dom:



outfit, det fick bli stilrent iår.


en av dom bästa julklapparna!


och den andra.

Tusen tack bästa pappa!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0