Julbord

Hej på er!
Sitter på kontoret, pratade nyss med storebror. Känns skönt att han kan höra av sig fast han är på andra sidan jordklotet. Jag skrev ett brev till honom igår, ska posta det nu ikväll.
Skriv ett brev på 2 sidor, helt sjukt hur bra det kan kännas när man bara skriver att brev.
men jag antar att det är bara för att jag vet att han kommer att läsa det och tänka på mig.
Menmen, idag var det julbord i skolan.
Så våran klass serverade och det gick jättebra. Fick ca 100kr i dricks. Igår fick jag också ca 100kr så det är najs när man inte har så mycket pengar just nu.
Det var inte alls stressigt idag, jätteskönt faktiskt!
Får se hur det är nästa vecka om det är lite skönt eller om det är ännu flera gäster.
Har inte så mycket mer å säga nu, än att jag ska träna ikväll.

Bilder från idag:













Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0