Så var helgen slut

Hej på er! Kom hem för ca 40 min sen, har varit hos mr guld hela dagen. Vi har varit så jävla bakis. Vi kom hem 6 imorse efter massa kul. Jag var ju på tjejmiddag igår, jättekul å träffa alla tjejer igen. Vi åt god mat och hade trevligt, spelade ölspel. Sen delade vi upp oss i 3 delar, madde åkte hem hon jobbade idag så. Jag, linnea, mickis, lisa och iza drog på fest i vh. Bea, johanna, jennifer och bella drog på nån annan fest nånstans.
I vh var det iaf jättemycket folk i början låg kläder i hela hallen gick knappt att komma in. Men bara efter va 30 min så va rätt mycket folk borta. Men vi festade på en stund, lisa drog rätt fort. Sen efter ännu en stund följde jag iza och nån randomgrabb me linnea en bit. Så träffade iza och jag några grabbar, dom tog mitt nummer så bjöd dom oss på krök ca en timma efter. Så vi knatade dit.
Dom bjöd på öl så vi stannade ett tag ;)
Sen drog vi, liftade till handen med några sköna grabbar. Där vi mötte upp mr guld så drog vi på efterfest hos Po.
Där satt vi i ett par timmar och krökade vidare. Tog bussen 05.23 hem till mr.
Somnade vid 7 typ, fyfan asså. Vaknade upp vid 4 idag låg kvar i sängen i nån timma innan vi drog och köpte kebab. Sen har vi bara legat och degat i sängen hela dagen.
Juste började bråka men nån jävla brud på tåget igår också, rätt pinsamt nu i efterhand men hon puttade mig utan anledning så jag lackade. Näe men kvällen blev lyckad tycker jag, lite sent dock men ibland går tiden fort, + att jag  fick sova ut ändå.
Det fick dock inte iza hon skulle upp å jobba kl 8. haha skön hon e.
Bilder från igår:


bella bea och johanna.


maddan och lisa


linnea och jag.


lisa och iza


jag.


min sköning!


jag och randomgrabb


världens snyggaste tomtar





Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0