hur kan jag vara så törstig när jag drack så mycket igår..

Tjenare mannen, haha solsidan ;) Igår/natt så blev det galet hemma hos kim. Drog dit vid 10 tiden, jag ebba och jennifer. Då satt bara sebbe blondie och kim och krökade. Sen vid 11 halv 12 så började det bli riktigt kul. Yla kom dit också, sen kom sebbe och mackan en liten stund också.
Men vi hade iaf skitkul, trevligt folk, och alla va glada, nästan ;) hahah.
Det blev inte så jättesent heller. Jag och ylva fick för oss att dra på efterfest på söder hos chrippe som fyller år idag, grattis. Men vi gjorde inte de. Vi pallade inte kriga dit. Så vi gick hem till mig och slaggade istället.¨
Vi gick upp vid 10, la oss i soffan käkade lunch och kollade på beck.
Nu kom syrran och agge hem, ska snacka lite med dem.


jennifer, ebba, ylva och jag

.
jag ebba och ylva


ylva och jag.

orkar inte ladda upp mer bilder det tar för lång tid.

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0