Nyduschad

hej på er! Kom nyss ut ur duschen. Sitter faktiskt och skriver på ett arbete.
Ska nog gå och lägga mig ganska snart, är jättetrött idag.
Kan berätta lite om igår. Vi hade öppet hus på skolan. Jag och Elin von jobbade då.
Vi gick runt och visade lite folk runt i skolan bla i köket, lite lokaler osv.
Sen kom Ebba förbi en stund så vi visade runt henne också. Vi fick middag i skolan vid ca 4- halv 5. Då kom Challe och Sebbe och hälsade på en liten sund också.
Sen jobbade vi till 6 så jag tog bussen till träningen och tränade :)
Åkte hem till Tungelsta och kollade tv med pappa och Monica.
Somnade vid halv 10, gick upp vid 5 i 7. Pappa körde mig till skolan idag (tack)
Har haft 2 lektioner idag sen åkte vi till stan på studiebesök.
Det gick bra, blev klar på typ en timme. Slutade vid 1 idag, då gick Elin och jag till Bellmans och tog en fika.
Åkte hem, åt, tränade och nu sitter jag här.
Som sagt, ska sova snart. Imorgon är det Fredag! Skönt!
Aja nu ska jag plugga vidare.


bildbrist..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0