Skola, hästar och nu film + en powernap

Tjenare! Det var en seg dag i skolan idag. Men efter skolan så åkte mikkis och jag till Tungelsta och pratade med lasse som jag och bea red hos förut. Vi frågade om han behövde någon hjälp med sina hästar. Han skulle kolla och ringa mig sen. Men han sa att han skulle behöva hjälp med att rida in sin unghäst. Och ha folk som följer med på travtävlingar, vilket kan vara roligt. Trav är faktiskt roligare än vad det ser ut.
Sen kan det vara roligt att pröva en annan gren än bara dressyr eller hoppning. Visst, jag har kört en del hästar men det var ett tag sen + att det är så pass roligt så.
Men vi får se vad lasse säger när han ringer.
Nu ska jag faktiskt glo en film och som vanligt så kommer jag säkert somna.
Aja, vi hörs senare!


för lite mer än ett år sen, när jag körde min bebis!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0