Lite bilder från min nyårsafton

igår började jag jennifer och madde kvällen hos mig. Vi åt 2 rättersmiddag, fixade oss och började kröka här hemma. Sen gick vi hem till min kära granne kim :) Där vi krökade en del. Det var trevligt folk där till haha några dök upp som vi inte alls är sams med. Men eftersom vi hade planerat festen i trånkan så åkte vi dit vid 11 tiden. I trånkan mötte vi upp bea. Full va hon ;) haha. Vi gick till festen som var en lokalfest.
Det var massor av trevliga tjejer och killar på festen. Dock så pratade jag inte med så många.
bea och jag stod med uppe på några stolar och dansade. Dem andra brudarna på festen kollade bara snett på oss men grabbarna såg nöjda ut haha. Bea såg missnöjd när ett fult random bestämde sig för att dansa bakom henne. hahaha fyfan va jag skrattade. Vid 12-slaget kom elli dit också. Det var kul att träffa henne igen. Vi ställde oss bakom en bil och drack vodka. haha fyfan för sprit. Efter en stund kom anders också. han är förjävla skön asså. Tjejerna drog men jag och anders stannade kvar.
Vid 3 tror jag att klockan va, så gick anders och jag hem till sebbe. Där det var lite krök.
Sköna människor där. Men anders, sebbe, challe och dennis satt och mobbade mig hela kvällen. Haha så jävla taskiga. Och sebbe frågade mig i flera timmar om jag ville ha kuk. hahah. Tiden gick och vid 8 gick vi och la oss. Dennis i soffan, challe i sebbes rum och jag och sebbe sov i hans pärons säng.
Och anders drog hem å slaggade. Vaknade vid 12 tiden idag, då städade vi lite hemma hos sebbe. Grabbarna spelade något frågespel. Sen gick vi till trånkans kebab där vi mödde vd och bakiskäkade. Sen åkte jag och challe till haninge och vd åkte till skogås och sebbe och dennis drog hem.
Nu sitter jag här och vet inte alls vad jag ska göra ikväll.
Jag är bakis som fan idag.. Nä, nu blir det en dusch sen lite one tree hill.


kvällens outfit


jag å madde


jennifer och jag


jag och blondie - hos kim


jennifer å jag - hos kim


kim :)


jag å jennifer- nyårspuss


jag och bästis- nyårspuss

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0