Mys i stan

Hej på er. Kom hem från stan för ca en timme sen. Har ätit middag och fikat med bea. Hur mysigt som helst.
Vi käkade i gamla stan, sen gick vi runt och kollade på mysiga saker. Vi gick även förbi slottet och haha bea gjorde bort sig. Gick på förbjuden mark så en vakt skrek: haaalt! hahaha fyfan va vi skrattade och bea blev skiträdd. Menmen, sen åkte vi till östermalm och tog en fika.
Sen åkte vi hem. Ringde challe när jag satt på bussen så han pratade med mig medans jag gick hem. Sen pratade vi nu när jag kom hem också. haha så jävla taskig. Jag skulle berätta en sak för honom men såg en spindel så jag började skrika.. Och då frågar han: vaaa? aha vill du ha kuk?! :D
hahah han är inte som han är.
Nu har jag nyss laddat upp lite av kvällens bilder på facebook. Men tänkte lägga upp några här i bloggen också.


dagens middag.













Nu blir det en film sen sova.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0