Sista dagen på veckan

Hej på er. Vaknade för ca en timme sen.
Har suttit här vid datorn en stund men tänkte lägga mig i soffan och glo en film eller något, kanske lite one tree hill? ;) Idag blir det en ta det lugnt dag. Bara ligga i soffan och kolla på tv/film.
Pappa kommer hem idag, han har varit på landet och hemma i tungelsta i några dagar så jag har varit ensam sen i Torsdags. Syrran och vovvarna kommer nog också hem idag. Dem har varit hos mamma och peter några dagar hon också. Saknar killarna som fan. Syrran också faktiskt, fast henne träffade jag igår. Träffade henne i Brandbergshallen. Hon kollade på matchen med mej och Cornelia.
Men nu ska jag kasta mig på soffan. Vi hörs senare.


Syrran och jag, för ca ett år sen

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :)

2011-02-02 @ 13:22:54
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0