Spanien 11

Borta bra men hemma bäst ska jag börja med att skriva! Är redan hemma, jenny ska jobba imorgon annars hade vi varit kvar längre. Men jag är nöjd med den lilla redan som blev! Ska ju troligtvis till london om en månad också eftersom att jacop och max ska flytta. Men det blir en annan resa!

Dag 1:
Vi kom fram vid 11 tiden på måndagen tog en snabblunch på donken, gott som fan (a) sen gick vi vidare genom stan ner till hotellet och lämnade väskorna. Sen åkte vi turistbuss och åkte runt och kollade på massa olika saker. Stannade även på ett berg och så böjade det ösregna så vi tog en öl. Jättemysigt faktiskt! När det slutade å regna åkte vi vidare med bussen till fler olika platser. Sen åkte vi hem till hotellet duschde och åt middag på ett torg vid vårat hotell. Mysigt som fan! åt pasta och drack jättegod sangria! Sen gick vi hem och dog på hotellrummet.

(klick klick)

 

Dag 2:
Vi gick upp vid ca 10, va på stranden vid 11 och vi åt faktiskt frukost på stranden. Vi köpte med oss bröd och massa annat gott. Låg och solade till ca 5 på eftermiddagen. Jätteskönt att bara ligga på stranden och steka, gå ner och bada när det blir för varmt sen sola ännu mera! love it! När vi gick tillbaka till hotellet vid 5 tiden var det fortfarande 35grader, helt sjukt varmt. Vi handlade kaffe på starbucks på vägen hem, det är ett måste när man är utomland asså. Vi tog en dusch på hotellet och drack en öl sen gick vi till "gamla stan" åt jättegod mat och drack inte så jättegott vin från min sida men tjejerna gillade det. Sen gick vi tillbaka och jag hörde folk säga blondie minst 5 gånger på hemvägen.. Så jag sa att jag inte skulle bleka nå mera ;) Utanför vårat hotell stannade vi och tog en öl eller aa, jag och jenny tog en öl. Linda tog en cola och ylva en kaffe.
Så kom dom in med världens största cola/öl och världens minsta kafffe. Sen fick vi en nota på 500kr!
Ölen kostade runt 130kr och colan 110kr helt sjuka priser! Men det var bara att betala och se glad ut, hahah gud va vi skrattade!!

  

Dag 3: Var på stranden vid 10 tiden men vi åt frukost på vägen. Vi hyrde solstolar den dagen. Rätt skönt att slippa sanden. Solade till ca 3 halv 4. Sen gick vi runt och handlade lite saker. Jag köpte halsband, jättefina!
Sen kollade vi i massa olika butiker som tex H&M, Zara osv. Handlade även på starbucks igen. Gick hem till hotellet duschade tog en öl kollade lite fotboll sen drog vi ner till stranden och käkade där. Det blev tapas och vitt vin, supergott! Sen gick vi till en korg dog en öl/drink hur mysigt som helst! Vill tillbaka till den krogen! sen gick vi hem och la oss.



Nu märker ni att jag inte har nån mer ork för att blogga! Flera och bättre bilder kommer att komma så fort som möjligt!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0