Härlig krogrunda

Hej på er! Rätt sliten idag. Sjukt seg!
Igår var fan bästa på riktigt jävla länge. Synd för er alla som jag frågade om ni skulle me ut. Ni missade något!
Först skulle vi åkte partybuss. Så vi åkte in till stan (utanför grönan) Men det blev massa strul med det så vi sket i de. Men jag och Iza gick runt utanför grönan och började fråga folk om jobb. Asså folk som jobbar på grönan.
Så snackade vi med en kille som jobbade i köket på grönan. Och han och hans kompis skulle fixa jobb till oss. Så han tog mitt nummer, så ringde han upp 2 min senare och frågade om vi skulle me in på krogen.
Så vi drog med honom och hans kompis till gamla stan på klubben After. Rätt mycket äldre folk men jättetrevliga och vi hade sjuktkul! Vi satte oss ner vid några killar så fick vi lakritsshotar och bärs. Asnajs, vi dansade och bara körde fullt ös liksom. Träffade en skittrevlig kille där inne också, han hette Filip och är 29. Hahah han trodde att jag va 24! haha men vi sa att vi va 19 (a) Man vill ju inte bli utslängd. Men det hade vi ändå blivit eftersom att det är 20årsgräns. men eftersom att vakten raggade på iza så var det lugnt ändå.
Vi drog iaf när det stängde 03.00 dock inte sanni hon följde med en grabb hem! haha bästa! men jag och iza sprang iaf upp till slussen och beställde mat på en killes kort! hahah sen sprang vi ända till söder.
Iza ramlade i sina ca 13cm klackar och jag slängde mig på marken och asgarvade så kom en (ursäkta) neger och bar upp henne. Och jag började skälla ut honom å allt. Så han släppte henne och gick vidare.
Vi fortsatte att springa mot gullmars. Men liftade med en taxi till gullmars och när vi kom dit satte vi oss och käkade kall donken. Men ändå så jävla gott på fyllan. + att det blev gratis!
hahah, pratade med iza nyss. Sjuktrolig kväll måste jag säga! Bästa på länge!

några få bilder:


utan för after på väg hem


hahaha


senare i gullmars

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0