Mot landet

Hej på er! Sitter hemma i handen faktiskt. Ska åka upp till landet nu ikväll, fira midsommar sen vidare upp till gården och bygga staket.. kul.. missar bästis födelsedag å allt!!
Känns riktigt tråkigt faktiskt! Vet inte riktigt när jag kommer hem om jag ska vara ärlig..
Men nu ska jag inte deppa, ska faktiskt bli riktigt mysigt på landet. Har inte varit där på ca ett år. Senast va i höstast. Ka försöka mobilblogga om jag kommer ihåg.
Men ni får ha en bra midsommar så hörs vi!

Går inte att ladda upp bilder..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Alina

Hej! Såg på bukefalos att du behöver medryttare? Om det fortfarande är aktuellt så kanske jag kan hjälpa till :)



Är 19 år och har ridit i 15, alltså sen jag var 4, både på ridskola och medryttare till flera olika hästar. Undrar såklart vart stallet ligger? Bor på kungsholmen i stockholm.



Kramar Alina

2011-06-23 @ 20:40:37
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0