Nya kläder/skor, markarbete + fika m grabbarna

Hello! Sitter uppe vid datorn och lyssnar på lite musik. Ska nog sova snart, jättetrött nu.
idag städade vi i skolan, sen gick jag och mikkis upp till centrum så handlade vi lite. jag köpte en ny väska 3 linnen och ett par nya skor (fick lön idag) Sen åkte jag till stallet och mikkis åkte till sitt stall.
Jag hoppade idag, eller markarbete kanske man ska säga. Hade en galoppbom sen 2 galoppsprång sen ett räcke på ca 80-90cm. Gick super bra! Jättefin under hela passet! Hoppade jättebra idag så passet blev inte alls långt, ca 40 min. Men det räcker, man ska ju ändå sluta när det går som bäst.
Sen kom jacop till stallet så åkte vi och mötte max, satte oss på Vaskos max åt pizza sen gick jag och jacop hem till mig, jag tog en dusch sen har vi typ bara dampat här hemma. Sen kom max förbi en stund också. Sen åkte dom till någon sjö vid max. Jag fick inte följa med, hahah! Men jag ska ändå upp tidigt imorgon och åka till skolan så det passade ändå ganska bra :)
Näe nu ska jag fan sova, jättetrött! Så vi hörs imorgon!


från idag, min finaste!<3

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0