Ett avsnitt One tree hill sen blir det sova

Tjenare! Sitter i sängen, kom nyss ut ur duschen.
Träningen gick bra idag, blev lite trött mot slutet men tränade inte så mycket förra veckan så. Sen har jag fått så jävla ont i halsen så. Men det gick bra ändå.
Ska kolla ett avsnitt one tree hill nu i sängen sen blir det sova. Imorgon är det skola så jag måste vara pigg, hatar att vara i skolan, trött som ett djur. Inge kul alls..
Och efter skolan ska jag hämta ut mina skooooor! Som är så jävla snygga!
Ska försöka att träffa ebba lite imorgon också. Men nu ska jag klä på mej sovkläder och smörja in mig.
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: PETRA - foto & vardagsblogg

sv: i know! nästa gång jag går förbi lindex ska jag så köpa minst 3 av dem grejerna :) hur är det med dig idag? :)

kram

2011-03-08 @ 07:54:07
URL: http://disarray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0