Skaldjursmiddag, bio och krök

Hej på er. Dåligt uppdaterat igår.. jag vet. Drog och lunchade med jennifer. Det blev sallad, lovely.
Sen hem mötta upp pappa sen kom monica och amanda så åkte vi in till stan. Hämtade ut biljetter. Sen gick vi och åt skaldjur, prövade på något nytt också. Pappa beställde in ostron så vi åt de också. Det smakade bara citron. Helt okej. Men resten av maten var bland det godaste jag har ätit. Jag älskar skaldjur, så jävla gott. Och man tröttnar aldrig heller. Efter bion åkte vi hem till Tungelsta, Amanda och jag började fixa oss. Den kom Jennifer och Tette och hämtade upp oss. Så släppte vi av Amanda i Vh sen åkte vi vidare till handen där tette släppte av oss. Jag och jennifer åkte vidare till Skogås med tåget. I Skogås mötte vi upp, Mickis, timmy, hanna, jonte och liam. Ni kanske känner till Liam söder, låtskrivaren ? Han är iaf tillsammans med min kompis Hanna :)
Han har gjort låten: du snurrar min värld och massa andra. Men vi knatade iaf hem till Liams kompis som också va någon "rappare" Danish som har gjort låten: Le igen. Sjuktbra låt. Alla sjöng på den hela kvällen. Vi spelade in låtar hahah. Vi hade skitkul fakitkst.
Nu sitter jag på golvet i vardagsrummet och lyssnar på musik och väntar på att min frukost ska vara klar.
Pappa står i köket ;)
Ska möta Ebba i Brandbergen sen och kolla på basket. Men nu ska jag ta en snabbdusch.
Vi hörs sen!



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

låter som en kanon dag!

2011-03-26 @ 12:50:47
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag blir toppen. :D

För de blir min.:D

2011-03-26 @ 13:08:27
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Spea Foto Mode shopping vardag!♥

bloggar ;)

2011-03-26 @ 17:46:42
URL: http://speas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0