Svar

Postat av: anonym (igen)
Fråga: vem är det på bilden och varför har du lagt ut den? :P
2011-03-09

Svar: Det är en tjej som gick i min klass men slutade för någon vecka sen.
Jag la upp bilden på henne för att hon (som inte påstår att det var hon) la upp en bild på mig när jag också har veck i pannan och skrev att det var jättekontigt när folk har det. och att hon alltid har undrat varför folk har "ärrr" i pannan som hon/"någon" har skrivit. Det roliga är att många får de när man rynkar pannan. Tycker dock att det är löjligt att tjafsa om hur folk ser ut. Men blir ändå irriterad när hon själv har de så lägger hon upp en bild på mig ist.
Onödigt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

SV: haha... Sorry =P

Allt bra ?

2011-03-10 @ 06:51:26
URL: http://vonnaponna.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det är ju lika onödigt av dej att lägga upp en bild på henne om hon själv säger att det inte är hon! :)

2011-03-10 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0