Inatt och idag

Hello! sitter hemma i tungelsta och lyssnar lite musik. Kom nyss hem från stallet. Det blev en långdag idag! Igår iaf så förade vi hos mig, vi brudar. Sen drog vi på fest hemma hos robin och krilla. Det blev bara roligare och roligare. Spelade massa olika ölspel, ölpingis osv! Hur kul som helst, mitt lag förlorade dock..
Menmen kvällen gick och alla blev allt fullare och gladare.
Vid 3 tiden bestämde jag och bea oss för att dra, bea drog till donken i norra sköndal med johanna och madde och jag drog till Vh för att möta D.
Vi knata hema till honom och la oss och sov, vaknade vid 10 tiden men låg kvar i sängen och mös till 3 halv 4. Skönt som fan, bara ligga och snacka om allt och inget! Drog vid 4 tiden till stallet. Plockade ihop alla grejer, tömde boxen och flyttade. Pappa tog grejerna i bilden och jag red Oscar till tungelsta. Det tog 1 och 15min, helt ok. Som sagt nu sitter jag här, ska gå ner och käka. Har bara ätit en macka idag hemma hos D vid ca 3. Så jag är rätt hungrig nu.

2 bilder från igår:




hahah knas!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul m olika ölspel!

2011-05-09 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0