Det är fan snart helg!

Tjaa! Sitter inte på golvet nu faktiskt, sitter i min säng i morgonrock och en handduk i håret, har nyss duschat en lång varm dusch, bästa! Idag hade vi kök i skolan det gick bra, jobbade med emil och det gick bra!
Alla va duktiga :)
Efter skolan följde jag med mikkis till stallet och jag fick låna en häst i hennes stall så jag har också varit ute och galoppat idag, typ två månader sen.. saknar det jättemycket, men saknar oscar mer..
Tränade inte idag då, monica kollade på mitt knä igår. Hon sa att jag har slitit ut ett ledband och fått en smäll på muskelfästerna å tänk att jag har gått runt så i ca 1,5 år. Helst sjuk!
Men jag fick lite övningar så jag kan stärka upp de. Så jag får hoppas att det blir bra snart. Ändå på tiden tycker jag. Kom hem vid 8 tiden typ, la mig på sängen och har glott one tree hill tills nu.
Ska klä på mig och lägga mig för kvällen, är trött nu. Somnade ju rätt sent inatt..
Så vi får höras imorgon igen.


en kycklingrätt som jag och emil gjorde idag, riktigt snygg!




mikkis å ponnyn!


"min" häst hade jättestora hovar! :D


Jättestor häst! :D va typ 170cm i manken tog hur lång tid
att komma upp på henne, ett jävla krig! ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0