Idag

Hello! idag har dagen bara flytit på, vaknade av mig själv pigg å allt vid kvart i 6.
Pappa körde mig till vh vid kvart i 7, tog 06.55 tåget till skolan med brudarna från ösmo och vh. Det gick bra i köket idag vi va bara 4 stycken (alla hade en egen station) lite stressigt med det gick bra, å kul va det.
Efter skolan drog jag elin och mikkis upp till centrum och tog en sallad och snackade massa skit. Mötte pilen på bussen påvägen hem sen, trevlig prick dedär.
Sitter på golvet i mitt rum nu, va ute med vovven för en stund sen. Men täntke lägg mig å sova en stund.
Kan höras senare ist.
Bilder från idag:


outfit, länge sen jag la ut de.


dagens team!


och salladen, skitgod!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte du färgat håret brunt? :P

2011-11-15 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0