Så var det en ny vecka, igen!

Tjena tjena! Sitter på golvet i mitt rum i min morgonrock faktiskt, duschade för ca en timma sen haha. Har inte orkat klä på mig. Har fyllt på min walk in closet! Skitkul haha!
Har även haft en litet trevligt samtal med mikkis nyss, handlade om killar, hästar sen planerade vi en fika imorgon efter skolan. Jag har även tränat idag, gick rätt okej. Mitt knä knasade tidigare idag men det gick fan som sagt rätt okej ändå. skönt! Men ska ringa och boka tid hos läkaren imorgon. Ska kolla upp skiten.
Ska även kolla upp mitt hjärta som gör ont ibland.. mindre kul.
Menmen, hade styckning idag, Vu gjorde en del julmat. Lite kul faktiskt, jag och mikkis gjorde egen korv. Lite halväckligt eftersom att vi skulle hålla i gristarmar och fylla med massa kött..haha men det gick.
Sen har jag och pappa ätit middag själva idag och planerat lite shopping också! Dags för ny vinterjacka, har tappat bort min fjällräven.. hehe.
Nog om de. Här kommer lite bilder från idag:




snyggingar!




hahah skitful ;D


mammas bebis! i sin fina tröja från cubus!

nu ska jag och bebis sova!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0