Så var Onsdagen slut

Hello! Sitter på golvet och lyssnar på lite chillmusik. Ska snart gå och lägga mig, upp tidigt imorgon å fylla på mina ögonfransar innan skolan. Woow taggad brud hejhej! Har faktiskt tränat både idag och i måndags. Ska försöka komma igång med det på riktigt nu. Har även viktig match på söndag så det blir luuuugnt på lördag iaf. Färgade håret brunt idag också, riktigt najs! Länge sen jag färgade håret faktiskt. Inte bra :O
Imorgon är det redan torsdag, fan veckorna går fort. Om 6 veckor är det typ julafton. och om ca 45 dagar börjar dagarna bli ljusare igen! ska bli så jävla skönt faktiskt. Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag inte kommer överleva denhär vintern asså. Det inte fram emot de!
Skönt att det inte är nån snö än iaf, diskuterade det med en tjej i handen idag som jobbar på bianco när jag köpte mina nya stövlar, såååå snygga asså :D
Riktigt nöjd med dom, ska ha dom på fredag när det är party! Först middag och förkrök hemma hos mig, päronen ska upp till något av våra landställen igen aning om vilket men aja. Vem bryr sig haha!
Näe nu ska jag sova som sagt upp tidigt och göra fransar innan skolan, krigare man är! haha.
Men jag lär ju skriva något imorgon efter som att det inte är något träning eller något annat jag ska göra sååå.


lilla vovven i bakgrunden också. så sööt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0