Tjenare!

Hej på er! sitter på pappas kontor och väntar på att han ska komma hem.
Han ska köra mig till träningen (tror jag) den börjar om en halvtimme så jag kommer å komma lite sent.
Menmen tränade hade jag tänkt å göra iaf.
Efter ska jag träffa mr guld, tror att vi drar hem hit å slaggar. Just vi va på bio igår också och såg in time, skitbra film! Har velat se den jättelänge så har jag bokat upp med typ 3-4 st att vi skulle gå å se sen. Men va så biosugen igår så vi åkte in till stan och såg den.
Åkte hem och sov sen, vaknade vid 8 idag drog till skolan. Vi hade servering idag det gick jättebra för mig.
Hade dock bara 5 gäster men det blev en bra mjukstart.
Efter skolan gjorde jag nya ögonfransar, dom blev sjuktbra! Hon satte ännu längre längst ut på ögonen syns dock itne så mycket men nästa gång ska vi ha ännu längre. Så det blir nog skitfint till nyår!
Näe nu ska jag byta om till träningskläder så vi bara kan dra när pappa kommer sen.
Om han ens tänker köra mig till hallen :o
Aja det märker vi. Isf kommer det ett till inlägg.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0