Tjenare!

Hello! kaosad kväll igår, slutade med misshandel och mig som vittne.
Men kvällen började bra, mikkis och jag drog hem till madde och alex på söder, där vi krökade lite å hade det trevligt. Sen drog mikkis hem och jag drog till maja på fest som hade spårat när jag kom. Oinbjudna folk stod i hallen och skrev: varför får inte vi komma in, det var ett jävla liv. Slutade med att polisen fick komma men då hade dom redan dragit. Sen när folk stod och blev förhörda uppe hos maja. Så stod jag och en kille som heter patrik ute å rökte så kom nån annan kille från festen. Så stod patrik å han å snackade. Lyssnade inte men den andra killen blev iaf skitsne och sa till patrik att han skulle sticka med sin BMV sen slog han parik så han flög in i väggen sen blev det bråk. Så kvällen blev inte direkt lyckad. Aja vad ska man göra.
Idag ska jag ta det lugnt iaf. Match imorgon, är så jävla taggad. Nu blir det frulle och film.
Hörs senare under dagen.

har ingen passande bild till detta inlägg ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0