Torsdagsmys med storebror!

Hej på er! sitter vid random datorn på övervåningen som ingen typ använder för att den är så seg, pallar inte ladda upp bilder från idag så dom kommer nån annan dag.
Har nyss slutat kolla på one tree hill med storebror som är hemma, kom hem idag. Har saknat honom jättemycket. Han ska bo hos oss i helgen så vi ska umgås en del.
Jag ska faktiskt ta det lugnt i helgen, inge festande för min del.
Ingår lite i deffen + att jag ska som jag har sagt passa lillebror och spela tidig match på söndag.
hmm, alla här hemma har gått i lagt sig, klockan är 21.37 å jag är inte trött, visst det är inte så sent men jag brukar vara skittrött vid denhär tiden.
Men man kanske ska försöka sova ändå så är man pigg imorgon i skolan. Vi har idrott så, ska köra sönder. Vi ska gymma, ska bli kul.
Har inte så mycket mer å säga.
Vi lär ju höras imorgon.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0