Bio och mys

Hej på er!
Skulle ha bloggat igår men jag orkade faktiskt inte. Sen bjöd mr guld mig på bio. Han frågade mig en halvtimme innan min buss gick och jag satt i mjukiskläder och håret i en bulle. Så jag fixade mig på 20 min, fan va fort det gick. Åkte till vh och mötte upp den jäveln så drog vi in till stan, kollade på paranormal activity 3 rätt läskig faktiskt. Visste att jag inte skulle våga sova själv sen så jag sov hemma hos lilla mr guld.
Tror att vi kom hem vid 12, gjorde lite käk. la oss i soffan å kollade lite på tv.
Sen gick vi upp på rummet, jag somnade och han kollade på film. Klockan ringde 06.10 idag men gick upp 06.45 min buss gick 56. Så det var bara att klä på sig och dra mot skolan.
Hade kök idag, det gick rätt bra. Hade runt 60 gäster tror jag så det var en del å göra hela tiden. Men kul var det. Slutade klockan 2, åkte direkt hem och nu sitter jag här.
Ska nog ta en powernap. Kan blogga mer ikväll :)


bild från i somras

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0