Sjuk fredag!

hej på er. Sitter inne på pappas kontor och tar det lugnt, bloggar bland annat ;)
Precis kaddat upp lite bilder från i helgen på facebook, även fått lite bilder av maja från sista hoppasset med oscar. Fina bilder! kommer upp senare.
I fredag var det fest hemma hos allobröderna, riktigt trevliga människor där! kände dom flesta. Drog dit med elin mr guld och hans kompisar. Hände inget speciellt under själva festen men var sjuktroligt ändå. Lite bråk men det är som vanligt, min sko blev snodd. Vem fan snor en sko?! Så jag fick iaf åka hem barfota.. Men elin va så kamratlig så hon gick också barfota. Sen fick jag en sko av mr guld så jag överlevde. Men fan va kallt det var.
och självklart skulle vi förbi vegabaren innan vi åkte hem så vi fick vänta på taxin där utanför ett bra tag.
Sov hemma hos mr guld, sen igår vid typ 1 drog jag hem till elin. Låg där hela dagen/kvällen och kollade film, somnade vid 11, skitskönt!!
Sen har vi vara legat och slappat idag också.

går inte att ladda upp bilder, blogg.se är lite struligt så bilderna kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0