Min helg

Hello.
Håller på att städar lite här hemma, håller på att flytta in alla mina kläder. Har fått en walking closet :D
Ska bli kul å se när det är klart! Den här helgen har varit blandad. I fredags var det fest i tyresö igen. Jag och Elin fixade oss hemma hos henne sen kom Bladh och Po och hämtade oss. Plockade även upp filip på vägen.
Vi drog till tyresö och festade, vet inte när vi drog om jag ska vara ärlig.. Minns inte va klockan va..
Men vi åkte bil hem iaf, såg dubbelt. fyfan va jag mådde asså. Åkte och köpte vatten sen åkte vi vidare men jag fick be po att stanna bilen gick ut och aa...
Hahah sen tog jag elin, bladh och filip en svarttaxi till vh där elin bad honom att stanna och gick ut och aa. hahah fyfan! Men det var sjukt kul ändå.
kvällen slutade hos mr guld med fyllekäk och mys. Sen vaknade vi vid ca 2 tiden låg och mös och dampade nån timme sen drog vi och käkade kebab och sallad.
Sen drog jag hem bytte om och drog till stallet, käkade tacos på kvällen sen med familjen.
Somnade i soffan vid 10 tiden, skönt! Vaknade vid 10 i morse eftersom att maja ringde mig, cpunge!
Hade match idag också, vi vann med 104-45 jättebra spelat av oss!
Imorgon är det träning igen är taggad som fan.
Näe nu ska jag kolla på remember me, bästa!




bad mr guld att ladda upp lite bilder också så vi får se när dom kommer!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0